Missie en Visie

De visie van Copyvilla

De zakenwereld is in de afgelopen tien jaar sterker veranderd dan de duizend jaar ervoor. De maatschappij en ook de klant digitaliseerde in een razend tempo. De aanbodgestuurde push-strategieën uit de vorige eeuw zijn nu vraaggestuurde push-strategieën.

Data vormen daarbij het hart binnen de online marketing, om gedrag en behoeftes te verklaren. Copyvilla voegt deze data toe aan waar marketing écht over gaat: het bouwen van een betrouwbare en betekenisvolle relatie tussen  ons bedrijf, de klant en de doelgroepen van die klant.

Copyvilla wil op een bezielde manier mensen raken, want data zijn geen doel maar een middel. Het koppelen van intuïtie, gevoel en beleving aan data vormt dan ook het DNA van onze diensten en service.

Copyvilla werkt altijd met passie, power en plezier aan de online performance van (middelgrote) MKB-bedrijven. Altijd innovatief, aantoonbaar renderend en niet zelden ongebruikelijk of zelfs onorthodox van aanpak. De werkstijl van Copyvilla valt te omschrijven als transparant, betrouwbaar, integer, mensgericht en gericht op samenwerking.

In de wereld van de online copy zijn veel tekstschrijvers die de afgelopen jaren opeens schermen met het toverwoord ‘SEO’. Copyvilla distantieert zich van deze tekstschrijvers en vergelijkt dit met de wildgroei van coaches, een ander onbeschermd beroep.

De missie van Copyvilla

Als we bij Copyvilla in een glazen bol kijken, zien we een toonaangevend online schrijfcollectief dat rendement, groei en meetbare conversie realiseert bij klanten die als broer en zus bij ons passen. Elke klant krijgt maatwerk en de insteek is altijd dat de investering op een redelijke termijn wordt terugverdiend.

In tegenstelling tot veel online marketingbureaus willen we geen topzware supermarkt zijn. Liever zijn we een specialist in plaats van een generalist. We verwachten dan ook dat onze sector in de toekomst vooral uit samenwerkende specialisten bestaat. De online ontwikkelingen volgen elkaar immers zo snel op, dat één persoon ze simpelweg niet kan bijbenen. Daarom kloppen we graag bij buren aan als dat het resultaat van de klant ten goede komt.

Over vijf jaar wil Copyvilla een inspirerende en maatgevende ‘driving force’ zijn in de online marketingwereld van (Oost-) Nederland. De keizers van de content. Betekenisvol voor zowel de branche als de klant.

De vijf kernwaarden van Copyvilla

  1. SAMEN
    Samen met de klant en onze tekstschrijvers doen we zo veel mogelijk samen. Het geheel is nu eenmaal meer dan de som der delen. Wie een auto uit elkaar haalt, heeft een stapel schroot. Maar als de onderdelen zorgvuldig met elkaar worden verbonden, ontstaat een mooi vervoersmiddel.
  2. GEEN ZESJESCULTUUR
    Hangen in middelmatigheid kan iedereen. Wij willen excelleren met een negen-plus in plaats van een zesje. Copyvilla wil een buitengewone bijdrage leveren, die verder gaat dan bij suffe uurtje-factuurtje-bedrijven.
  3. ENTHOUSIASME
    Enthousiasme is onze benzine. Met behulp van enthousiasme kunnen we excelleren. Net als bij veel klanten is onze hobby ons werk en we genieten daar elke dag van.
  4. VERBINDING
    Copyvilla wil verbinding met de klant. Contact is de allereerste snelkoppeling richting succes en wij hebben een intrinsieke honger naar wat er speelt bij de klant. Door de combinatie van klantkennis en datakennis kunnen we écht verbinden.
  5. OPLOSSINGSGERICHTHEID EN ZELFLEREND VERMOGEN
    Kritisch zijn kan iedereen. Een oplossing bieden kan niet iedereen. Copyvilla gaat voor problemen ombuigen naar kansen. Falen is goed, want falen genereert groei als je er verstandig mee omgaat. Dat heet zelflerend vermogen.